A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, August 27, 2009

secebis harapan

Sayu hati bila mendengar perkhabaran ini.. Takziah kepada seluruh keluarga Allahyarham Prof Dato Dr Ismail Md Salleh.. Al-Fatihah

Wednesday, August 26, 2009

Friday, August 21, 2009

masjid ini


aku teringin menziarahi masjid ini..Tuhan tolong makbulkan doaku..

kembali pulang

hari ni aku nak balik kampung sambut awal ramadhan di rumah.
semoga ia bertambah baik.

Thursday, August 20, 2009

ramadhan yang kian menjelma


cepat mase berlalu..2hari lagi kita akan berpuasa. semoga Ramadhan kali ni akan memberi sepenuh kesabaran untuk aku menghadapi cabaran dan dugaan hidup yang semakin lama mencabar diri aku..
aku rindu suasana ramadhan di kolej.
Selamat Berpuasa Untuk Semua:)

Tuesday, August 11, 2009

Wednesday, August 5, 2009

sejuta kenangan yang aku tinggalkan

semalam aku dapat mesej dari dia..

'awak saya demam'..

ape aku nak buat.. aku sayang dia lagi tapi aku dah berpunya.. aku serbasalah.. aku tak tau ape aku perlu buat sekarang..:(

pegi klinik, mkn ubat..

............................................................................................................................................................

'awak marah saya lagi ker?'..

saya x marah awak cume saya kecewa..

'awak nanti raya datang la rumah'..

Saya nak datang tapi mak ayah awak camner..die xsuka saya:(

'awak kenapa da xnk mesej dgn saya lagi?Apa salah saya?'

awak x salah ape2 pun, saya yang salah..:(

'awak kenapa nie?? kenapa kite dah tak macam dulu??awak ada masalah?'

Saya takde pape..awak jage diri ye, jage kesihatan..saya sayang awak:( maafkan saya..

*ape aku perlu buat..aku sayang keduanya..maaf awak:(