A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Friday, October 30, 2009

cinta hati itu..

apa itu cinta monyet?? arini aku xtau kenape tibe2 nak citer sikit pasal cinta monyet. aku rase rindu tibe2 dengan kenangan lama. Maaf kalau entri kali ni terlebih panjang sedikit. aku mula bercinta mase darjah 6. nama gurlfren aku amalina.hehehe. sayang kat die tapi tibe2 berpisah sebab lepas masuk form 1 aku terus lost contact. sebab aku kan sekolah laki.
Pastu aku single sampai form 3. sambung balik bercinta dengan gurlfren lain nama nurul. ermm.ni yang aku paling sayang sebenonyer sampai sekarang.:(
aku putus mase form 4 pastu aku xpernah bercinta lagi tp aku kawan baik dengan seseorang namanye farhana. yang ni payah sikit sebab xpernah declare pun. lame aku kawan ngan die, da macam gurlfren..tapi.... erm.
tapi aku ade secret admire namenyer ifwa..wei aku sayang die sangat.tak tau kenaper.. tu mase aku form 5..:)

*sebenarnya aku bahagia bile dapat kenal dengan kawan2 kolej aku dulu. sayang mereka semua.

No comments: