A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, November 16, 2009

dan hiba kembali lagi

7bulan dah berlalu
sunyi,sepi dan kesepian,
belum puas aku mengembara sebenarnya,
johor,perak dan kini..
putrajaya.

mungkinkah ada lagi pengembaraan ku selepas ini??
hakikat yang sebenarnya,
aku rindu suasana di kolej,
aku rindu suasana di politeknik JB,
hilai,gelak tawa staff yang memang penyayang..

naluriku..aku teringin kembali ke sana,
makan bersama encik Azman,Johaini dan Azmil.
Pandang Azura yang sentiasa tersenyum,
Kak Jah yang comel sentiasa,
Kak Dila,Kak D,Kak e'in,Encik midon,Kak Anne,Cik Azlina..
urm aku pasrah sebenarnya..
mungkin bukan rezeki aku,
tidak seperti temanku yang lain,
Bila keseorangan..
aku terdengar suara karom memanggil.
rasa hiba sedetik di hati,
dan yang pastinya..
encik Azman........

aku rindu die.

No comments: