A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Tuesday, March 23, 2010

ayah aku pernah berpesan..


2 bulan yang lepas, ayah berpesan kat aku suruh berjimat cermat, jangan enjoy dan sentiasa beringat.. aku paham.. dan kini 2 bulan dah berlalu.. aku dah ubah diri aku.
Maaf kepada kawan-kawan yang mengenali aku.. aku bukan sombong untuk tidak keluar dengan kamu semua tapi aku perlu ubah diri aku..
Susah mencari duit tak semudah meminta duit.. bila kita susah tak semestinya kawan yang bersama kita mampu menolong kita. Mereka juga ada masalah lain.. Jalan selamat, aku buat hal sendiri, aku stabilkan diri dan insyalah tiada lagi hidup berfoya untuk membuang duit bagi diriku..
biar susah dulu dan aku akan senang kemudian..insyalah..

*p/s: jgn memikirkan aku ni nak mempermainkan hati dan perasaan orang lain.. Kalau kau tak pernah tolong aku masa aku susah jangan sesekali kau cuba bersuara!!! damn!

1 comment:

Firdaus said...

pesan ayah jgn dilupa...
setiap perkara ada hadnya
kesusahan mengajar kita erti nilai berbelanja
namun ada juga masa kita lupa
setiap ujian diberi akan
mematangkan kita

InsyAllah..

aku doakan ko dpt tempuhi dan ko doakanla aku juga...kita senasib sebenarnya ^_^