A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, February 24, 2011

Di sini aku..


Di sini aku mula melangkah ke alam remaja,
Di sini juga aku mula mengenal dunia kawan,
di sini juga aku mula bersaing untuk menjadi yang terbaik,
Di sini aku belajar erti cinta,
di sini aku dibuli,
Di sini juga aku dirotan,
Di sini aku melarikan diri dari cikgu Diva untuk tidak belajar bahasa inggeris,
Di sini juga aku diperli Wong Soo Leng,
Di sini aku mendapat ramai kawan cina,
Di sini aku mendapat ramai kawan india,
Di sini baru aku tahu dunia gangster,
Di sini juga aku bergaduh,
Di sini juga aku mendapat kebenaran membawa motor,
Di sini juga aku menjadi pengawas,
di sini aku berkawad kaki,
Di sini juga aku meminjam buku perpustakaan tak pulang,
Di sini juga aku kenal ifwa,
Di sini juga aku kenal Farhana,
dan Di sini juga aku akan kembali semula untuk membalas budi kalian semua..
Kerna di sini..aku mula faham, setiap qada' dan qadar telah ditentukan oleh Nya..

No comments: