A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, June 9, 2011

Memori lavender

sangat suke

memori lavender

Lavender yang menyenangkan:)

indahnya bersama

Masa zaman aku sekolah menengah tak silap cerita ni 'on' kat TV 8. tahun 2001 rasanya. 15episod yang membuat hati aku feeling je:). Cerita Lavender ni memang special pada aku sebab mengimbas memori-memori bercinta. Actually sesape yang tak pernah tengok cerite ni memang rugi seesanGat!!..hikhik..

Mengisahkan percintaan 2 sahabat yang terpisah dari kecil. Simbol percintaan mereka adalah botol Lavender.. Sweet sangat wei..aku tak tipu. Pengakhiran plot cerita pun meruntun jiwa..hehe..bole nangis kalau sesape yang memahami jalan ceritanya..

So, sebagai tanda aku minat giler cerite ni, aku simpan lagu temanya kat dalam pendrive aku sampai sekarang..Maknenye dah 11 tahun..wow!! Tua dah aku wei..
Okey..tetibe hati teringin berkahwin...lalalala...

No comments: