A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, October 26, 2011

Aku bukan pelupa




Nampak tak kesemua gambar di atas aku memakai baju berwarna biru. Untuk pengetahuan itu adalah baju yang tertera logo MFD (Persekutuan Orang Pekak Malaysia). Walaupun aku tahu mungkin aku tidak dapat berkhidmat untuk warga Pekak khususnya, tetapi hati aku tetap meletakkan mereka sebagai insan yang istimewa. aku lebih rela memakai baju ini bukan untuk menunjuk tetapi biar orang dapat mengenali MFD. Itu sahaja. Secara tidak langsung itu sahaja yang mampu aku balas segala jasa baik mereka membantuku dalam menggenggam segulung Diploma.. Terima kasih. Walaupun jauh di sudut hati ingin kembali ke kerjaya Interpreter, tetapi aku yakin, rakan-rakan masih tetap teguh membantu golongan ini, Insyallah.
Dan aku yang semakin jauh ini, hanya mampu berdoa..agar Allah membantu urusan kita semua.

No comments: