A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, July 9, 2009

buHsaNNNNNN

malam tadi aku tibe2 teringat zaman sekolah aku.. entah, rase macam nk kembali balek kat zaman sekolah..:( aku rindu kawan2 aku. aku nk belajar pandai2.. sedih sebab impian aku musnah sebenarnya.. aku dah tak mampu nk tunaikan janji aku yang tinggal janji.. cuma aku harap sekarang aku da mula bukak buku baru..cara baru dgn impian baru.. aku da tak nak pikir yang lame. aku mintak maaf kat seseorang sebab aku terpaksa tinggalkan dia..bukan aku tak nak, tapi aku da tak nak ingat kenangan lame yang menyakitkan hati.. aku sayang die.. tu jer dah cukup. aku tau sendiri sudah..
Banyak sebenonyer aku impikan, aku nak kereta,aku nak rumah, aku nk keje tetap, aku nak isteri, aku nak anak..hehehe
tapi yg paling penting..aku nak aku berubah..aku da mula belajar susah hidup walaupun dulu aku da biase keluar masuk kebun, tapi aku nk berdikari sekarang..
:))))))))))))))))):)))))));))))))

No comments: