A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, July 13, 2009

dedikasi untuk wan yang aku sayang..


:'( wan, aku ni is.. aku mintak maaf sebab dah lame tak mesej ko.. sebelum ni aku ade mesej odah tanyer keadaan kamu tu, tapi odah cakap kamu makin teruk.. semalam ahad (12 Julai 2009 ) mase ko mesej aku, aku ader kat dalam kete, on t way nk blek kL.. aku terkejut bile tengok mesej ko.. aku sediy la, bile ko cakap sakit ko tak baek lagi..:( tapi wan, nanti aku usahakan yer wan, mintak tolong ayah aku carikan saper2 yang boleh ubat sakit ko tu.. kiter kawan da lamer. dah macam adik-beradik.. cume aku harap ko sabo la..
mingu ni kalau aku balek lagi, aku ziarah ko k.. untuk odah, please.. sentiase bagi semangat kat die k.. aku sayang korang semua.. mawk, ema, bebi.. kite doakan wan sehat k..

No comments: