A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Tuesday, January 25, 2011

Emak..


bile hepi je aku mesti cari pasangan aku..
tapi bile sedih aku mesti cari MAK..
bile berjaya, result ok,cemerlang, mesti cerita dengan pasangan aku..
tapi bile result teruk, bile gagal mesti aku bagitau MAK..
bile bahagia,,aku peluk pasangan aku..
tapi bila sedih, aku nangis,aku peluk MAK erat-erat..
Bile bercuti,sibuk aku keluar dengan pasangan aku..
tapi bile MAK ajak keluar teman pergi beli barang dapur,aku selalu cakap tak sempat..

bile sambut birthday,mesti bagi hadiah dekat pasangan aku..
tapi bile birthday mak,aku antar mesej je,"Selamat Hari Lahir MAK"..
Selalu aku teringatkan pasangan aku..
tapi MAK selalu teringatkan aku..
Tiap hari mesti aku talipon pasangan aku..
tapi nak talipon MAK, entah bile pun tak sempat je..
belanja kawan-kawan,pasangan sampai beratus ringgit pun tak kisah..
tapi MAK cuma mintak RM50 je sebulan buat beli beras katanya, tu pun aku tak dapat nak beri..

nanti bila MAK dah takde lagi kat dunia ni..
mesti aku cakap," MAAKKK,RINDUU MAKK SANGATT!!"..

*mak masih ada lagi kat dunia ni, harap dapat tunaikan segala impian mak..
Tuhan bantu aku Ya ALLAH..

No comments: