A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, January 6, 2011

Langkah permulaan 2011 telah bermula


Bagi aku 2011 ini bermulanya langkah aku untuk meningkatkan lagi taraf kehidupan ini. 2010 yang berlalu penuh dengan dosa hitam dan tiada kematangan hidup, aku akan terus mengorak langkah demi mencapai apa yang diimpikan selama ini.
Pernah di 2010 terfikir untuk bekerja tetap, tetapi ada seorang sahabat pernah berpesan bahawa tidak semestinya yang tetap itu terjamin masa depannya. Yang penting adalah diri sendiri.
Insyalah di 2011 seiring dengan azam yang semakin menginjak umur ke-24 tahun. aku akan berubah segalanya.. Segalanya aku pasrah dan setiap rezeki yang diterima adalah ketentuanNYA.
Tidak mahu menjanjikan apa-apa, tapi cukuplah kematangan hidup akan banyak mengajar aku untuk menjadi yang lebih baik dari yang terbaiK..

Aku mengharap keredhaanMu ya Allah..

No comments: