A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, June 16, 2011

Antara Seth Tan (Nora Elena) dan Malek (KL Gangster)

Seth Tan

Sekarang memang tengah kemuncak drama Nora Elena kat TV3. Maybe harini episod terakhir.. memang begitu teruja melihat penampilan Aaron Aziz dalam drama ni. Sangat romantik dan ade jugak mak-mak janda yang menaruh harapan (Zaiton Sameon punya lagu) dekat Seth Tan yang romantik ni.. Blueek.. Yang anak-anak dara bukan main teruja (Lagu Ella) nak menunggu depan tv melihat kelibat Seth Tan. Cheewah..:), yang cikgu mengajar petang kat sekolah sudah semestinya terlebih awal mengucapkan selamat malam (Faizal Tahir nyanyi lagu ni) kepada anak muridnya untuk bergegas pulang.. hadooii.. Dan yang pasti, jejaka-jejaka muda di luar memang berbulu je melihat Seth Tan yang begitu hensem dan macho sampai terluka macam dihiris sembilu (seven sign ada nyanyi lagu sembilu) bile mengenangkan kekasih hati mereka mula berangan nak jadi Nora elena..erm..
Hancur.
Malek

Yang ni pulak beb, tengah meletopp kat pawagam. Ada berani lu olang kasi langgar la ini Malek. Sampai aku kuar panggung wayang (bukan punggung ya).. semua bercerita tentang kehebatan dan ke gentle nye si Malek ni. memang mengagumkan lakonan Aaron Aziz kali ni. Ape pun, yang pasti, jalan cerita KL Gangster ini banyak memaparkan mesej yang berguna. Realiti hidup di KL kalau tak dikawal. Aku sendiri tak puas dan rasa nak menontonnya lagi sekali. bukan ape.. Ini baru lelaki sejati. hehe. dan si Malek ni jugak menjadi idola jantan-jantan kat luar nak membuat gerak gaya ala gangster.(harap tak jadi gengster betul.) Tapi hati baik.
Ape pun yang berlaku.., hakikatnye ini Seth Tan dan Malek, makin kaya..messti!! dan kita pulak, makin buang masa dan leka. hadoii..

2 comments:

diana@dayen said...

waaa.....layan ke nora elena nie...hehehehe

mr.cape said...

ye of course la layan..heh