A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Sunday, September 21, 2008

pokok kUrMa macam tak kurMa..

saLam...
nampak gambar kat sebelah nie??? ar... ni la pokok kurma..
pokok kurma nie ditanam kat skola aku lame...
sMK tiNGGi B.Pahat.. huhuhu
yang malang dan x best pasal pkok ni coz xpenah berbuah..ade buah tp msk kat atas..hehehe
kesimpulannya memang tak berbuah..
dulu mase zaman skola,, kat sini la aku banyak lepak..duduk berbual ngan pak guard..coz kat sebelah pokok ni tersergam indah sepohon pondok guard..
makLum la pengawas kat sekolah..
kat cini jugak aku lari dar perhimpunan tiap2 hari..
erm da kire tempat berehat yang paling selesa selain dari kantin sekola..
ermmm.rindu zaman skola dulu..
betul cikgu aku cakap dulu..
tiap zaman pasti berbeza..zaman skola..kolej...pastu keje pulak..
masing2 ade kenangan tersendiri... Aku sayang sangat skola ni..
banyak kenangan terindah yg aku rase x bole aku lupe kan..
tanye la sape2 yg skola kat cnie...maner yg rase benci nak p skola pun pasti rindu kat suasana skola ni yg penuh dengan warna warni..
wlupun result aku x berape baik..tp aku tau.. skola ni da banyak ajar aku untuk jd manusia berguna...aku harap semue cikgu-cikgu kat cnie berjaya mendidik anak murid kat skola nie...
hehe..paling tak pun,, bior jadi macam aku...
smk tinGGi baTu Pahat..
JasaMU ku Kenang.. Nunc aut Nunquam...:)

No comments: