A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, September 22, 2008

yang tersirat telah tersurat..


yuhuu..
kenal x siap nie??hehe
inilah hero baru mySL setelah ditukar menjadi kuat..huhu
sebenarnyer ni pic aku mase sem lepas..
aku sajer try botakkan rambut..huh.. menyesal pun ader.. susah giler nk tumbuh rambut nie..
da la tu.. semue member aku takut dekat ngan aku..diorang ckp muke aku mcm penjenayah..
huhuhu..
tapi xpe la.. yg penting aku tau yg aku botakkan rambut ni pun just nak jual air daun ketum..hahaha
dah la air nyer pahit,kelat..huh.. tp pulangan yg lumayan..
padahal aku campur daun teh bile daun x cukup..hahaha..
naseb la..yg penting de rase pahit.. jual murah jer..1 bungkus rm2.. 1 gelas cas 50sen..hehe
harap2 rayer ni de peluang lg,, xpun jual rokok ka....hahaha
yg penting pasni aku nak jual orang pulak...lagi untung..
untuk kawan-kawanku... ingat air ketum adalah sejenis dadah..
jangan cuba walaupun sekali..
ia akan memberi kesan untuk jangka yang panjang..
kepada sesiapa yang pernah membeli dariku..
halalkan makan minum ku..
rasenyer da x menjual lg air ketum ini..
bersara atau bahasa inggerisnyer.. 'retired'
(penulis ini adalah seorang pelajar yg berdisiplin lagi penyayang)

No comments: