A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Saturday, November 1, 2008

penTingnya persaHabatan


ni gambar separuh dari kawan-kawan aku kat cinie..:) mase ni kitorang de jamuan hari raya MFD.. bila tengok balik gambar-gambar especially yg mcm nie..rase sedih dan syg sgt kat diorang semue ni..huhu..
lagi bape minggu je kitorg akan bersame pastu masing2 de haluan sendiri..memang akan jumpe gk tp suasana tu da berlainan..
actually kitorang belajaR kat koleJ yg penuh giler dgn kenangan yang penuh kenangan ni da mcm adik beradik sndiri.. tiap-tiap hari mengadap muke diorg ni semue..sampaikan bole lupe rumah sendiri..:)
aku syg kat kawan-kawan aku kat cinie..biar la ape pun yg terjadi..hrp diorg semue yg belajar kat pusaT latihan MysL ni semue berjaye..
aku xtau nape dgn kawan-kawan aku kat cinie,kolej nie..aku sayang giler..
walaupun aku ni x la baek sgt..selalu je sakitkan ati org tp..hehehe
ape2 pun, kami adalah sekeluarga..
Jgn ade sape2 cube nk keruhkan hubungan kami semue kat cini..!:)

No comments: