A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Tuesday, November 18, 2008

menghabiskan sisa hidupku di sekolah tangan bergerak..

hari nie dah 18november.. maksudnyer lagi 2 minggu aku akan kehilangan hampir separuh dari apa yang aku ada sekarang.. kawan-kawan, mawk,bebi,pakcik,oneodah,emo...:(
sebenarnyer aku da tak tau nak buat ape lagi dah..aku xdapat bayangkan camner pasni aku bgun tido, da xtengok muke kawan-kawan aku kat cinie..tengari pegi cafe makan, main intenet kat selera lembayung...pegi lab..makan kat kedai mamak..men gitar kat umah keluarga wan di 18-7.. gurau ngan kawan-kawan semue..
entahlah..rase macam kehilangan 1 benda yg paling besar dalam hidup aku.. klu aku lapo pasni saper yg nk makan same ngan aku.. tengok meja makan kat umah yang memang xder saper kat sekeliling aku.. kalau x, mesti ader emo, bebi, mawk, wan, odah, pakcik semue..
walaupun kitorang baru je rapat sejak bape sem nie..tapi semuenye da cukup bagi aku mencipta satu kenangan yang paling berharga kat cini..
kawan-kawan rumah 10-8 aku yang aku memang sayang sebenarnye.. feat,bob,fad,kumad, pakcik,naim.. diorang yang da sentiase dgn aku dari sem1 sampai skang.. kawan-kawan kat sekolah nie... diorang semua aku da anggap macam adik beradik aku sendiri..
cume aku harap diorang semue akan berjaya. pasni hidup aku akan kembali sepi seperti yang dulu.. walaupun aku ader tugas baru mungkin sebagai jurubahasa.. tapi aku pasti..rutin harian aku pegi kebun setiap pagi akan bermula kembali.. :( sayang kamu semua..

No comments: