A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Friday, November 7, 2008

couple kat kelas aku yg begitu menceriakan suasana


aku sekolah kat sekolah tangan bergerak..tapi bila da sampai sini macam bukan sekolah kat cinie dah..aku rasa macam aku duduk kat 1 tempat yg memang betul2 buat aku giler..
giler sebab perangai budak-budak kat cinie yg aku bole ckp 1 dalam sejuta..hepy sgt!!!
kat sekolah ni jugak aku selalu mengilangkan kesedihan..bukan sebab belaja nyer..tp sebab dpt jumpe kawan2..
ni aku nk kenalkan classmate aku yg aku rase diorang ni memang special.. special sebab masing2 de perangai masing2..
yang kat sebelah kiri tu Kumad.yang kanan tu Mumu..
...............................................................................................
aku rase la..kat kelas aku yg selalu wujudkan suasana bising dan riuh..diorang ni la.. dengan kumad sebagai seorang yang telah dilatih untuk sentiasa menanyakan perihal elaun kepada sebuah syarikat di tingkat 6 dan mumu pulak yang boleh dikatakan ratu kebaya sekolah tangan bergerak ni.. Actually sayang kat diorang ni.. n semue sekali.. aku rase best dan kenangan terindah sgt coz dpt kenal diorang.. kumad..thanks ya selalu masak untuk aku yg memang malas nk masak ni..hahahaha...mumu pulak..semoga bertambah gemok nanti..:P

No comments: