A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Friday, November 7, 2008

adik kesayangan abang



erm...tibe2 aku teringat kat adik aku yg 2 orang nie.. keluarga aku x la besar..just aku yang 1st,2nd adik perempuan n yang last adik aku yg lelaki.. sebenarnya kitorang x la rapat sangat..lagi yg perempuan tue..rase mcm jauh sangat sekarang.. jap je diorang da beso..hehehe.. sorang da 19thun, sorang lg dah 15tahun.. aku kat cinie da sampai xder mase ngan diorang.. camner gknyer nt da keje.. walaupun kitorang selalu gado tp abang tetap sayang kat adik2 abang.. Cume ade rase terkilan cikit coz kitorang da x macam dulu.. da x rapat..jumpe pun da jarang.. cume klu balek tu dapat la jumpe yg laki.. actually die la harapan aku nanti.. jage parent aku..coz die yg de kat umah sekarang..nak harapkan aku..ermmm.. tapi aku harap aku bole jage diorang semue jugak nanti.. untuk adik abang yang abang sayang sgt.. abang nk cakap yang abang sayang sgt2 kat korang.. untuk nasrul(adik lelaki aku) yang begitu gemok dan kuat..

tolong jage mak baek2 k..mak ngah sakit.. jgn tinggalkan mak sorang-sorang kat umah..thanks....:'(

No comments: