A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Friday, November 7, 2008

beDah tinggal kenangan


nama gadis ini sebenarnya shida..tapi xtau la aku boleh panggil die bed je..aku dengo bebudak kat skolah ni panggil die kak bed..seorang yang bercita-cita tinggi dan memiliki sebuah rumah yang ingin dijual di Shah Alam.x ingat seksyen bape..
ape yg best dan terharunyer aku bile aku dpt kenal ngan gadis ini. sebenarnye aku start rapat pun mule sem ni..
entah la..kak bed yg aku kenal telah berubah secare tibe2 apabila tergesa2 mahu mencari pekerjaan baru.. sudah berumur katanyer..
ape yg aku xbole lupe coz perangai die yang giler2..best dan macam2 lg. aku cume sedih coz die tinggalkan skolah ni tanpa sempat menulis sesuatu di buku biodata aku..
kepada kak bed..klu de terbaca blog aku nie.. tolong la..ambik mase tulis alamat ko ngan segalanye di dalam buku biodata aku yg telah aku pasarkan kepada kawan2 kat sekolah tangan bergerak ini.. semoga berjaya Bedah!

No comments: