A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Sunday, November 9, 2008

isTana tinggi di tepi highway LDP

Mase untuk mengucapkan selamat tinggal kepada istana tinggi ini hampir tibe.. tidak ade ape yang bole diucapkan selain dari kata2 terima kasih sebab bagi aku peluang duduk free 2 tahun.hehe banyak memori kat dalam bangunan ni..aku penah tersangkut dalam lif dengan bergelap pastu panas nak mampos lg..

aku penah naek tangga dari tingkat G pegi tingkat 10! Sial, sakit kaki aku sampai semput. Da la aku gemok. Kat cini jugak aku kenal ramai kawan2 baru termasuk kawan yang terjumpe dalam lif.. paling aku benci sekali bile aku berjaya 1 lif dengan anjing..hampeh tol.. naseb baek aku ni pemalu, anjing pun x berani tegur aku.hahaha.

Istana tinggi ni jugakla aku penah berlari turun dari tingkat 10 sampai G sebab ade kebakaran..(kalu teruk terbakar xpe..ni cikit jer) xper aku ingat semue tu.. cini jugak aku banyak meminta air di rumah kawan-kawan aku.. sebab aku terlalu haus.. kat swimming pool istana tinggi ni la aku mule belajar berenang. Sebelum ni aku cume pandai menyelam sahaja. Terima kasih la saper yg ajar aku tu.. dekat cini jugak aku punyer duit rm50 termasuk dalam air sampai aku membasahkan baju aku. Sial dan x gune punyer seluar..koyak pulak kat poket.

Dan teristimewa sekali apabila aku duduk di istana tinggi ni, aku sudah mule berani menaiki lif seorang diri tanpa ade rasa kebimbangan. Sebab dulu aku memang fobia giler naek lif.. sebab tu dulu aku ramping..sekarang je da bertambah saiz badan kerana kelebihan makan yang berkhasiat. Terima kasih istana tinggi.. maaf kerana banyak menyusahkan kamu wahai istana tinggi. Jika ade kesempatan, aku ingin merobohkan istana ini dan menggantikannya kepada sebuah hotel yang bertaraf hospital kerajaan.

No comments: