A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Sunday, November 16, 2008

Halimatun Saadiah yang aku kenali..





Nama dia Halimatun Saadiah.. Umor die lebih kurang 20 an..Hobinya sukar diperolehi kerana kekurangan maklumat. Halimatun Saadiah ini belajar di sebuah sekolah tangan bergerak di bandar besar di kuaLa Lumpur.. Halimatun Saadiah ini lebih dikenali dengan panggilan Mawk sahaja. Tetapi kawan-kawan rapat ataupun lebih kepada sedara marenye memanggil beliau sebagai Yah.. Halimatun atau Mawk atau Yah ini seorang yang istimewa. Kenapa?? banyak sebab..Saya tidak mampu menulis disini kerana bagi saya yang baru belajar menulis blog ini, dirinya terlalu baik walaupun ada cakap2 ataupun setiap pergerakan bibirnya memang menyakiti hati setiap orang.. Hanya yang memahaminya sahaja boleh faham naluri hatinya.. Saya walaupun gemok, sangat sayang kepadanya.. Harap Mero juga begitu..


saya baru mengenalinya tidak sampai 3 tahun..saya mengenali Halimatun atau Mawk atau Yah ini di sini lah..di sekolah tangan bergerak.. Pada mulanya memang saya dan die tidak terlalu rapat, tetapi semakin lama kami semakin rapat. Mungkin kerana saya tahu dirinya seorang yang begitu istimewa, jadi saya telah mula rapat dengannya. Halimatun atau Mawk atau Yah ini sangat menyayangi rakan-rakannya. Saya tahu sebab saya tengok dia terlalu menghargai kawan-kawannya walupun dari sekecil semut hinggalah segemok irma dan baby. Kenapa ya semakin hampir kami tamat belajar disini, kami seakan terasa kehilangannya.. Harap saya akan mendapat jawapannya nanti.. Halimatun atau Mawk atau Yah ini adalah seorang kawan yang sangat istimewa kepada saya.. Saya telah mula belajar tentang internet daripadanya. Bermula dari frenster hinggalah ke blog yang saya miliki sekarang.

Akhirnya kami akan berpisah juga.Selepas ini masing-masing akan bawa haluan sendiri. Saya yang sememangnya tinggal jauh di hujung bandar sudah pasti amat sukar untuk bertemunya lagi. Kepada Halimatun atau Mawk atau Yah, terima kasih sebab mengajar saya tentang ilmu-ilmuan ini. Paling tidak ternilai apabila membantu saya menyiapkan tugasan tambahan Dr zainudin yang mencabar minda. Halimatun atau Mawk atau Yah, ingatlah.. kawan-kawan kamu sentiasa ada disisi kamu sentiasa. Jika ada masalah atau diri menghadapi kemurungan, Cubalah ingat kenangan kita semua disini iaitu di sekolah latihan bergerak ini. Halimatun yang disayangi.. tata..

3 comments:

Hentai Kamen said...

haha.. mr cape .. ko berani letak gambar yg terlarang ni.. abisla mawk ngamok nanti gigit punggungmu yg mungil tu.. aku sendiri pn xberani menatap gamba tu lama2..

situasi mawk agak tidak stabil skrg.agak mudah sentap bagaikan wanita yg baru beranak.( camane aku tau? ) nak teman mawk gi karate drebar bus rapid.

jaga diri.

Hentai Kamen said...

aku rase lagi gempak kalau ko bubuh gamba matrix kad die..hoho

s said...

is i love u so much...with all my heart n soul...forever frens... :(