A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Saturday, November 15, 2008

simfoni Jembalang yang telah pergi..

team julian menari bersama dengan kak liza bomoh

maLam simfoni jembalang aritu bagi aku memang best dan hepy walaupun ade yang tidak memuaskan hati.. cume yang x best bile aku tibe2 loye sebab makan sayuran bercampur susu masam atau bahasa britain dipanggil 'coselow' (ejaan mungkin salah dan mero akan betulkan nanti).. xtau la nape perut aku yang begitu macho ni x mampu menerima makanan seperti itu.. mungkin kerana aku berasal dari pulau yg agak jauh dari bandar agaknye..huhuhu
ape2 pun tima kasih kat kawan2 yang datang bg sokongan pastu yg pakai kostum yang memang best terutama Mero yg begitu bergaya memakai rambut palsunye..
Untuk kawan2, hope kite semue de lagi parti2 camni..
*aku punye kostum singkat coz gune cadar mak aku kirim dari pulau peranginan, hope mak x marah..:)























sekitar gambar kemesraan di malam simfoni jembalang..







No comments: