A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, March 18, 2009

kenangan lama berlaku lagi..


makin lama hati aku makin lemah..rase nak buat ape2 pun malas.. report L.i x buat lagi. entah la.. macam2 berlaku sejak2 ni. dan paling mengejutkan bila 'kawan baik' aku sendiri dapat sambung belajar.. bukan kat malaysia tapi kat Jepun atau new Zealand..:( dapat taja biasiswa katanye.. ape aku nak buat lepas ni.. L.i da nk abes.. aku ngan 'kawan baik aku tu pun da makin jauh jer.. entahla.. aku tau lepas ni semua akan kembali macam dulu.. aku tetap keseorangan, pegi kebun, balik kebun..:'( tuhan je tau perasaan aku ni..cuma bernasib baik dapat kawal sebab aku still cube kuatkan semangat ni.. Ingat dulu macam maner amalina, nurul hilang macam tu jer.. dan sekarang...:'( please aku da xtau nk buat ape sebenarnyer.. aku rindu kawan2.. aku tau aku da xder die lagi. aku faham dan aku terima ape pun berlaku.. aku just harap 'kawan baik' aku berjaya dalam hidup die.. jage diri kawan..:'(

*aku xberniat nak melukakan hati sesaper.. maaf kawan yang mengenali diriku.. aku insan biase..

1 comment:

Mama Idlan said...

ko jgn susah hati..bak kata tok guru suami aku, suka dan duka tu sebenarnya memeriahkan lagi kehidupan kita. kalau ada kedukaan, kita akan lebih menghargai kegembiraan..percayalah kt aku..