A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, March 2, 2009

sewa umah perlu dibayar

aku tulis ni bersamaan dengan 2mac2009.. aku punyer sewa umah sebulan rm4oo. duit aku cukup untuk aku makan jer..sewa umah pulak tiap2 28hb bayar. so camner aku nk bayo sewa umah.. tanyer kumad pasal elaun, cek bole setle dalam mase 3hari. hafidah kata.katanyer..aku tergelak sendirian.. biarlah.. ni tadi aku mesej feat kata minggu depan..lagi aku tergelak..em..ok.. xpela.. duit tu bukan ader pada aku.. tapi kasihan la saper2 yang menguruskan duit tu.. aku rase jadi peon kerajaan pun mesti xlepas orang tu.. sebelum ni pun da selalu macam ni.. biarlah.. aku bukan mata duitan sangat..tapi aku kasihan kat kawan laen yg hidup menyewa macam aku ni.. camner diorang semua agaknyer.. lagi yg da dewasa, ibu bapa xder..kat maner diorang nk mintak sumber kewangan.. aku tau aku x berhak nk bersuara tapi jangan sampai aku bersuara..itu jer.. sebab aku still hormat seseorang dalam ngo itu kerana dia baek dengan uncle aku.. ok xper.. ape2 pun aku harap kawan2 semua..kita jgn berpecah..sebab bile kite kuat semua yg poyo dan bongkak akan takut dengan kite..aku da penat dengar bende2 ni selama 2 tahun..  macam pensyarah kat politeknik jb tempat aku ni cakap, orang pekak perlu diajar cara menguruskan masa.. belajar hormat orang laen..
pape pun... kalau elaun masuk hari ini, lega mungkin tapi jika masih tidak masuk..??????

*jgn percaya sangat dengan orang yang cuba bermulut manis dengan kita pada mulanya kita belajar di mysL centre itu..

No comments: