A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, February 16, 2009

Bos iron man dengan anak-anaknya..



2 hari lepas, Encik azman ade tunjuk aku something yang buat aku teruja sebenarnya.. robot-robot iron man yang sudah di baikpulih semula dengan wajah yang baru.. aku sebenarnya x berapa minat robot-robot ni sebab mase aku kecik dulu, robor-robot kesayangan aku macam robocop, spiderman, batman dan ultraman termasuk askar-askar yang aku kumpul begitu banyak telah diambil dengan mudahnya oleh sepupu-sepupu aku yang mase tu masih kecik lagi.. jadi sebenarnya memang aku geram dan cuba nak lupakan pasal robot-robot jenis macam ni.. tapi.. bila encik aZman tunjuk aku iron man die.. aku rase teruja giler dan nak kumpul balek bende-bende macam tu kat umah.. peduli ape orang nak cakap.. pasni xder saper bole ambik barang-barang tu dari aku.. hehehehe

No comments: