A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, February 12, 2009

sedih hati ini..

hati aku sebenarnya terlalu sedih..rasa macam nak gugur jantung ni.. nampak je diri ni ceria, penuh dengan gelak tawa tapi hakikatnya... entah la...pagi tadi aku tengok gambar insan yang aku sayang..tak sangka dah ada teman rupanya.. terkejut, sebak, semua ader.. faham diri aku ni pun masih tercari-cari hala tuju hidup.. sumber kewangan pun masih belum tetap dengan sikap aku yang lebih suka mengalah dan berdiam diri bila rasa diri ini tidak diperlukan.. cuma aku silap tidak berterus terang dari awal.. x patut aku salahkan dia.. dia sendiri pun tak tahu pape.. cuma bercerita dengan rakan baiknya dan hanya memendam rasa.. akhirnya xde pape yang bole aku impikan lagi.. biarlah..semua kenangan tu da berlalu.. susah sebenarnya nak lupakan segala kenangan bersama.. Tuhan aku sayang dia..:( aku sekarang da xsanggup nk terima kehilangan dalam diri ni.. biarlah buat mase ni aku cuma mengawal sahaja perasaan ni.. cukuplah.. aku nak cuba bina cinta yang baru..

2 comments:

Onyang Yang Penyayang said...

aku mengenalimu seorang insan ceria! belajar la untuk berterus terang.
esok, lusa, minggu depan, akan datang, bila-bila pon, buat kerja awal2. kalo lambat cikgu cikgu rahman xmau terima.

whyiamsosleepy said...

aha.. kesah chenta ke?