A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, February 16, 2009

palestin


kaSihan paLestin itu..

aku baru dengar ceramah tentang palestin dekat dewan kuliah utama.. aku rase tu bukan ceramah tapi lebih kepada penerangan.. seronok dapat maklumat tambahan.. aku suke bende2 camni cuma xder mase jer nak luangkan mase dengan bende2 camni.. tapi bila pikir balek bagus jugak ade bende macam ni.. sekurangnya kita tahu apa sebenarnya berlaku.. aku da malas nak pikir pasal politik kat malaysia ni.. aku da tawar hati.. masing2 gila kuasa.. paling aku sedih bila orang melayu sendiri cuba halang perjalanan raja muda perak Raja Dr.Nazrin Shah.. bodoh melayu itu.. aku xsebelahkan mane2 pihak Cuma aku harap melayu kat malaysia ni beringat la...jangan kita jadi macam singapura..

untuk palestin.. peace no war..insyaallah.

*aku tulis ni mase jumaat pagi lepas abes ceramah.

No comments: