A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, February 4, 2009

hari aku yang sibuk


minggu ni aku rase adalah hari yang aku dikategorikan sebagai tersibuk.. banyak kerja nak dibuat.. menolong kak jah yang comel membuat kerja2 transkrip akademik untuk student yang da tamat belajar.. banyak bende baru aku dapat belajar.. sebelum ni aku xpenah guna excel, akhirnya dapat belajar jugak..hehehe.. dengan kehadiran seorang lecturer baru yang cukup menawan hati aku dan encik azman, menyebabkan hubungan aku dengan encik azman bertambah rapat.. seronok sebenarnya aku kat cini..
hanya untuk suka2, bukan bermaksud jatuh cinta.. ini je ler hiburan untuk lelaki yang x berduit macam aku..cukup la sekadar berangan sahaja..:)

hari ni aku sambung lagi buat kerje2 transkrip ni.. cari result student kat poli web..memang memeningkan kepala aku.. 

No comments: