A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, January 4, 2012

Ombak..


Salam sejahtera kepada semua, entri kali ini memang saje nak menceritakan berkenaan dengan filem yang paling hangat sekarang, Ombak Rindu. Rasenye hampir separuh dari golongan remaja menonton cerita ini.
aku akui, walaupun beberapa plot agak kurang lengkap tapi, keseluruhan cerita ini menghiburkan. Kisah cinta yang pada aku menyayat hati. Mungkin sebab aku sendiri pernah melalui cinta sebegini, iaitu cinta yang ditolak.. Pada aku, hero sebenar cerita ini adalah Mael, lakonan Bront Palarae. Serius wei,,die macam aku zaman dulu, setia dengan cintanya..
Thanks bcoz beri peluang kepada aku untuk menonton cerita ini bagi mengimbau kenangan lama.
Kenangan itu indah wei walaupun ada pahit dan manis..

1 comment:

afrizalaminin said...

mmg menyayat hati kn..lebih2 lagi bile ko pg tgk dgn awek kn..lentok plak kat bahu abg..hahaha...