A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, January 22, 2009

kemusykilan ku di sini..

Hari ni da masuk 2 minggu aku praktikal kat politeknik jb nie.. lame dan lame terasa semakin seronok bekerja di sini dengan teman-teman pensyarah yang begitu peramah.. Cuma aku jer,entahlah tak tau kenapa begitu lambat menyesuaikan diri, padahal aku da banyak bercampur dengan golongan lebih dewasa dari mereka ini.. Mungkin kerana aku bekerja dan atas dasar faktor pendidikan dan jawatan menyebabkan aku rasa seperti rendah diri sedikit.. aku ni Cuma lulusan stpm berbanding dengan mereka semua lepasan degree katanya.. ah pedulikan sajer, aku tahu mereka tidak akan berfikir sampai sebegitu sama seperti aku.. mereka semua baik-baik.. orang melayu katakan.. Cuma kat cinie aku terkejut satu jer.. dah hampir dekat 8 orang pensyarah tidak termasuk student disini menegur aku mengatakan bahawa aku ni mereka pernah terjumpa.. pening aku memikirkan.. sedangkan aku sendiri tak penah masuk di poli jb apatah lagi di sekitar ipta ini.. malah bukan di sini,kemana sajer pasti ader yang menegur termasuk ketika aku di Kota Lumpur sebelum ini.,,tapi tidak mengapa.. Cuma aku musykil..mungkinkah roh aku sudah berkeliaran sebelum ini??????????????? Aku risau.....

No comments: