A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Monday, January 19, 2009

suasana baru di tempat baru

aku ingat lagi minggu lepas sebelum aku sampai kat tempat baru ni..rase macam diganggu dengan lembaga2 yang menakutkan..hati pun x tenang je.. tapi aku nekad,ini je peluang aku terakhir sebelum aku tamatkan pengajian aku dalam diploma jurubahasa ni.. memang susah rupenya aku nak sesuaikan diri ngan suasana penuh kesibukan kat cini..rase macam diri ni kecil sgt,dikelilingi pensyarah yang berpendidikan dan berkelulusan degree khabarnya..sedangkan aku cuma lepasan stpm..terasa kerdil diri ku ni..
Lepas aku diletakkan kat jabatan, baru lega sedikit hati ni.. cume skang ape yang perlu dilakukan cume nak rapat ngan pensyarah kat cini..sebab,bile da rapat baru aku bole buat keje aku..huhuhu
politeknik jb 12 januari -31 mac 2009

No comments: