A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Friday, January 30, 2009

kL ku sunyi

Ahad pagi aku drive sengsorang menyusuri lebuhraya yang semakin lama semakin sesak menuju ke kota Lumpur.. tujuan aku sebenarnya ada 2.. pertama mahu berjumpe kawan baik ku dan kedua menghadiri 1 mesyuarat tertutup di ampang pada sebelah malam.. tapi sejujurnya aku memang dtg ke sini mahu berjumpe kawan-kawan ku yang terbaik..rindu pada mereka semua.. sebab tu aku dtg pagi2..harap dapat luangkan mase dengan diorang sampai ke ptg.. da nak sampai aku mesej bebi, bgtau aku akan sampai dlm kul 10lebih.. npknyer bebi bgtau diorg akan balek ptg ke KLH kerana ingin menemankan Yah ke kedai kasut.. em xpe la.aku bole tunggu. Mesej wan pulak..nmpaknyer mereka sedang bersenggama di kem menziarahi adik odah yang tersayang, katanya.. petang jugak baru mereka balik.. x mengapa la.. pastu aku mesej pakcik erwan si mata bulat..mujur dia ada di kLH. Dapat aku menumpang rehat sambil menghabiskan makanan yang ader.. dan mujur juga ada erwan yang melayan aku berbual.. sambil baring menonton astro..aku sebenarnye x sabar nk tunggu diorg balek sebab ptg aku dah kene bergegas ke ampang.. tunggu punye tunggu sampai ke ptg.. dari pukul 10pagi hingga ke 6.30 ptg..npknyer mereka belom balek lagi.. di hati sudah terdetik berkata bahawa aku x sempat jumpe mereka semua.. sambil melayan astro, terngiang suara emo,yah,bebi,odah,wan ketawa riang..

Malam lepas aku balek meting ternyata mereka semua sudah tiada, yang tidur truskan tidur, yang pemuja kasut meneruskan tugasannya bagi menyara diri, dan yang lain2 entah kepenatan agaknyer.. mujur dapat menelefon mereka sebentar..

Nampaknyer xder rezeki aku jumpe diorang.. tapi sebab diorang semua aku kesedihan di dalam kereta memandu pulang keseorangan kerana begitu merindui mereka semua.. nantilah kite jumpe lagi.. insyaallah.

No comments: