A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Thursday, January 22, 2009

sape mereka berdua ini?????


kawanku 2 orang ini sedang termenung..aku risau..mereka ini kenal aku lagi atau tidak.. sudah lamer aku tidak turun ke kota Lumpur ini apatah lagi di ioi mall puchong..ermm.. aku cuba pastikan mereka berdua yang mengambil aku di ioi mall ini, adakah bebi,atau irma yang mengurai, odah kot, erm mesti wan yang pakai baju kelabu itu..tapi sebelah die macam mawk.. erm..erwan kot..mata bulat jer.. tapi hidung besar..odah rasenyer..tapi macam lina..erm...iza ker???tapi gemok macam bebi..siapa diorang ni aku lupe la..da lamer x turun kota lumpur ni.. rase yang baju pink tu bebi, mesti irma sebelahnya.. dua-dua kan gemok.. mawk mungkin jugak..tengok kasutnyer pelik..mawk suka pakai kasut macam tu.. ermmm... ahh xpe la..yang penting aku sayang diorang ni semua...

1 comment:

BUNK BED said...

mereka sebenarnya ialah kak ti dan kalid..is i miss u..jgn mimpi aku mati ye??.... aku sayang ko sgt..