A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

adik lelaki aku geMok lagi gemPaL


mase ni aku kat shah alam..pegi jemputan kawin.. sengaje aku amek gambar ni nak tengok mane lagi gemok dan tinggi.. huh..malang betol..adik aku lagi tinggi..tengok kat gambar nie macam aku tinggi tapi rupenyer adik aku rendahkan sikit badannya.. tapi xper..yang penting aku lebih macho..hehehe.. aku bangga ngan adik aku ni..PMR dapat keputusan cemerlang.. kalah result aku dulu.. padahal hidup die penuh dengan siaran bergambar..dari balek skola sampai ke pegi sekola semula.. biar la..yang penting die pandai bahagikan mase..hehehe.. da name skola kat high school bp.. semue pandai termasuk aku..hahahahaha.. erm tahun depan dia da form 4..jap je..semalam macam die tadika mase aku darjah 6 dulu... mase die form 1 aku form 6.. aku la yg bawak die kehulu ke hilir naek charade kesayangan. hehehe.. pape pun, adik..semoga berjaya.. jage diri...

No comments: