A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

muar=MUO=muara

Tarikh:29 november 2008
Tempat: Muar
Pagi tadi wan message bagitau diorang semua (odah, mawk,baby, irma ) ada kat muar.. aku teruja sangat coz nak join diorang semua..hope dapat datang singgah jap. Tapi bile sampai da laen da jadinyer.. aku lepak lame kat umah wan.. kitorang pi tanjung agas.. actually aku da berpuluh tahun dok johor,ni baru 1st time aku datang tanjung..best jugak rupenyer..
Family wan happening giler, dengan mak wan, aku rase macam dengan keluarga sendiri.. cume aku sedih 1 je, xdapat nk tido saner.. aku berkejar mase sebenarnya.. kete gune bapak aku punyer..die pun nak gune nanti.. terpakse lupekan untuk bermalam.. Rase bersalah sgt coz baby nak ikut temankan aku.. aku serbasalah coz xnk rosakkan program diorang.. rase macam aku dah ganggu semue plan diorang.. maaf kawan-kawan..
Akhirnye, pas kitorang semue p tanjung, lebih kurang kul 11malam baru aku gerak ke KL.. rase mcm xpecayer jer..coz aku dari muar pukul 11 malam.. da lewat sgt sebenarnyer.. thanks kat baby coz temankan aku.. aku sebenarnyer nak lari jauh dari diorang..KENAPA???
Sebab aku xnak rase kehilangan diorang semue..aku sayang diorang.. sedih sgt.. pas ni semue da berubah.. diorang semue dok jauh..cume mase dan kewangan yang kukuh mampu buat kitorang semue berkumpul semula..
Hope aku bole kawal emosi bile last aku jumpe dengan diorang nanti 3 disember ni..:(
Sayonara phat bastard!!!

*aku tulis ni mase aku sampai kat KLH lebih kurang pukul 2pagi..

No comments: