A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

bas kokak lagi buRuk!!!!

Tarikh: 4 disember 2008
Masa:1 petang
Bas Kokak ( buruk @ hampir nak dibuang ke laut katanya )
Malang betul aku naek bas ****** arini..bayar tiket da mahal rm20 lebih..pastu saampai da lew lambat..da dalam bus pun bole de masalah lg..huhu.. macam nak nangis jer..
Aku ingat da kat dalam bas bole setle segala masalah..layan lagu ker..tapi rupenyer.. geram coz maser tu hujan lebat aku on t way balek batu pahat, tengah leka tengok sorang mamat depan aku mengelap air hujan yg menitik masuk kat bas kene kat seat die, padahal aku ketawakan die coz seat mamat tu basah kene hujan..hahaha..erm tibe2 aku rase something..
Aku tengok bawah, seluar aku separuh da basah..camner aku bole xperasaan.. check punyer check rupenyer dinding tempat bas yg aku duduk ni bocor..air masuk jer.. sial betol.. ketawakan orang, diri sendiri lagi teruk kene.. nseb bek aku bukan menteri pengangkutan ker. Menteri jaga bas ni ker..kalau x da lame aku saman bas ni.. naseb bek la aku sabor..
Just nk gtau moral.. jangan suke2 ketawakan orang laen.. cermin diri dulu.. Bastard!!!!

No comments: