A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

kaWan yang aku kenang




Tarikh:4 Disember 2008
Mase: 8.30 pagi
Aku bangun awal arini.. first coz aku nak balek..tiket kul 1ptg.. second, aku nk jumper wan,bebi,odah, ima untuk yg terakhir kali rasenyer.. aku cepat2 mandi pastu siap2.. pas dapat call dari wan cakap diorang da tunggu bawah, aku sekali lg mule xtentu arah.. sedih ader tapi kali ni aku mesti still kawal perasaan aku... jgn tunjuk aku sedih kehilangan diorang..
Kat bawah, tengok wan, bebi, ima ngan odah senyap jer.. pas da check ape2 yg patut, wan cakap nak gerak sekarang.. erm.. cepat mase berlalu.. Odah jumper aku salam.. sedih tengok odah menangis.. aku sedih tapi aku kawal lg air mata yg hampir nak jatuh ke pipi ni.. emm.. aku da xbole tengok muke diorang.. rase sebak sgt.. salam wan, bebi ngan ima.. memang aku sedih n xbole kawal perasaan.. hope dpt kawal lg sampai aku masuk rumah nanti..
Pas diorang da bertolak, cepat2 aku naek..xmau lambai diorang..aku da xtahan lg..sedih sgt.. naper la untuk dua arini aku mudah mengalirkan air mata.. bukan sebab aku lelaki tapi sebab aku hargai dan sayang betapa besarnye nilai sebuah persahabatan..sampai bilik, aku terus kunci pintu..aku da xbole kawal lg.. aku menangis puas2.. biarlah.. ini untuk kawan2 aku yg aku sayang.. diorang semue lain dari kawan2 aku kat tempat lain.. kawan2 aku kat Pusat latihan Tangan Bergerak ini semua da macam adik beradik.. kitorang sgt rapat..
Untuk wan ngan odah..semoga berbahagia k.. aku doakan korang kawin cepat.. maser tue aku harap kite semue berkumpul kembali.. thanks bg pinjam motor untuk aku ke hulu dan ke hilir membeli belah, ajar aku men gitar, lepak same2 men gitar semue.. ima, maaf aku tarik rambut ko kat dalam van petang aritu.. mybe ko xsuke..tp tu aku last dapat tarik rambut ko yg memang comel sgt.. aku rindu doh... ngan time makan lg same2,bergadoJ.. bebi.. tima kasih.. kamu memang baek dan comel.. rajin temankan aku pegi pudu yg sememangnya aku takut naek bas sorang2.. temankan aku p kedai, ioi, naek motor semue..aku pasti ingat semue kenangan kite bersame.. mawk.. thanks bg pinjam gitar..tanpa gitar kamu aku tidak mampu bermain dengan sempurna.. gitar kamu bnyk bagi aku ketenangan.. aku main time aku rase ‘feel’..time aku sedih, time aku mengharapkan sesuatu..pasti, nanti aku kumpul duit aku akan beli 1 biji gitar.. mawk ko banyak ajar aku perkara2 baru,, best sgt..blog, friendster semue..
Untuk semue kawan-kawanku..jage diri..dan semoga berbahagia k..mmuaahhhhkas..
Sayonara 2008....


*maaf lambat aku update blog nie..tapi puas akhirnye..dapat jugak aku terbitkan..ehe

No comments: