A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

mawk aku sayang..


Tarikh:3 Disember 2008
Tadi lepas wan ngan odah balek beli KFC untuk kitorang, cepat2 aku datang umah diorang.. actually aku x lapo..just nk rase makan same2 ramai2 buat kali terakhir.. tapi tunggu punye tunggu, rupenyer just aku,kumad, wan ngan odah jer.. len semue xder.. bebi,mawk ngan ima pi opah katanya makan bersamer.. len2 lg xtaulah.. ermm xper la xkisah..
Pastu wan dpt msg dari mawk bgtau diorang tunggu bawah coz mawk nk balek trus.. bile aku dgr jer mcm tue, aku da mule sebak.. tp aku cube kawal jugak hati ni.. kenaper la hati aku ni lemah sgt.. aku turun ngan diorang semue kat bawah.. jumpe Mero ader sekali kat dalam kete.. pastue aku tengok Mawk da mule nangis, ngan odah,bebi n ima.. aku ngan wan jer still kawal perasaan.. aku tau wan pun sedih tapi die cube kawal jugak.. ermm last aku jumper mawk.. mawk yg aku sayang sgt sebnarnyer coz da mcm adik beradik sendiri..
Aku xdpt ckp ape2, just diam jer tapi air mata aku stil dapat kawal lg walaupun aku sedar aku da hampir nk menjerit je xnak lepaskan mawk.. aku tau kawan2 len pun camtu.. akhirnyer Mawk pergi jugak..maaf Mawk aku xdpt nak toleh n tengok muke ko utk yg terakhir.. pastu aku diam jer n trus lepak umah wan jap.. bukak lagu sahabat yg mawk rakam gune henpon aku..kenangan sgt.. dengar suara die aku da xbole kawal..aku terus nangis.. aku if bole xnk kawan2 tengok aku nangis.. hodoh sgt sebenarnyer..:’( biar la ape pun.. aku just bole trime jer kitorang semue perlu berpisah.. aku blek awal pastu coz besok wan,bebi ngan ima antar odah balek perak..aku xdapat folow coz aku xnk n xsanggup trime perpisahan lg.. maaf kawan.. aku tipu korang.. hati aku memang lemah sgt.. hope kamu semue selamat pergi dan balek.. untuk mawk.. sungguh sayang kamu... Mero jage mawk yer..

No comments: