A Son of Mr Cape CrocodiLe HunTeR

nenekBeLLa @ a son of Mr.Cape Crocodile Hunter

Wednesday, December 31, 2008

pakcik giler x jumper rumah

Semalam 30 november aku balik ngan pakcik.. sampai malam jugak.. hahaha.. seronok jugak walaupun aku penat.. best coz aku dengar lagu2 kenangan kat dalam kete.. makan wafer..makan malam..(pakcik bayar) walaupun otak2 terlupe nk bayar sampai kene panggil ngan tuan punyer otak2..hahaha.. aku bayar jugak..hehehe
Ape yg membingungkan aku bile nk anto barang ngan pakcik sekali kat umah di kat parit jambul.. aku rase macam aku ngan die orang luar yg baru datang batu pahat.. pakcik boleh lupe jalan nak masuk rumah..erm aper la orang tua ni..hahahha.. ngan budak kg muke poyo dok kat tepi jambatan.. aku mcm tu jugak dulu sebenarnyer.. tp x la dok kat jambatan..aku dok kat pondok surau atau pondok bas jer.. ok jugak.. laastt..naseb baik jumpe rumah.. aku risau sebenarnyer nak balik..gelap gelita..tapi aku nekad jer.. ape nk jadi, jadi ler.. bukan takut tp risau..manetau kene tahan tengah2 jalan.. kene pikir jugak.. pas antar pakcik baru aku lega coz pasni terus balik.. sebenarnyer aku nk cepat2 balik.. aku da rase sorang2, kawan aku hilang.. berpisah semue..xtau la..sebak rase.. tapi nk wat camner.. da name kehidupan.. thanks pakcik..duit minyak ko bg bnyak sgt..

*teringat kamu erwan..akan ku kenang selamanya..

No comments: